55 fa menekül meg Mészáros Lőrinctől

fak.jpg

Kudarc? Részsiker? A Józsefvárosban zajló Orczy-kerti beruházás egyelőre folytatódik, de a tiltakozás hatására a kivágott/kivágandó fák száma csökken. Ismét kikértem az adatokat, erre válaszolt most az Önkormányzat. 

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) közlése szerint az előzetes trervekhez képest 55 fa megmarad. Ennyi fát sikerült tehát eddig megmentenie az Orczy-kerti Ligetvédőknek, a helyieknek és... a politikusoknak (pl. és pl. és pl. és pl.). Ehhez csak annyit kellett tenni, hogy a közműveket más nyomvonalon fektessék le:

orczy-faki.png

31+24, vagyis 55 -- egészséges! -- fával kevesebbet vágnak tehát ki a Ludovikánál, a város e sűrűn lakott, rossz levegőjű részén. Ugyanakkor a fellebbezésemről, amelyet -- a Párbeszéd 8. kerületi önkormányzati képviselőjeként -- már hónapokkal ezelőtt beadtam, és az egész fakivágás jogi alapját kérdőjelezi meg, még mindig nem született döntés.

...Továbbra is igaz, amit korábban mondtam, írtam: nem fogjuk hagyni, hogy a Fidesz ellopja még a levegőnket is, pusztán csak azért, hogy Mészáros Lőrinc lovardát építhessen az Üllői útnál! 

u.i.: Találkozunk vasárnap a Rómain!