én is ott leszek

Barátaim és zöldtársaim (Scheiring Gábor, Dorosz Dávid, Szabó Zsolt...) már szinte mindent megírtak a holnapi tüntetésről, amit én is fontosnak tartok.

No és TGM meg Balavány.

Utóbbitól idézem zárómondatát: én sem azért megyek, "mert Bajnai is ott lesz, hanem annak ellenére."

Amit talán még nem írtak meg, az az, hogy: tüntetni jó :-)

Ne titkoljuk: élvezzük.

Jó volt, amikor Párizsban tüntettem, egyetemistaként a felsőoktatást érintő megszorítások ellen, kb. 20 éve. Pedig a könnygázból is kijutott. És akkor is, amikor az Alkotmánybíróság elleni Fidesz-támadás miatt demonstrált az LMP, 2 évvel ezelőtt. Hát még akkor, amikor én magam szónokoltam Schmitt Pál plágium-ügyében, egy flash-mobon!

...Mert tüntetni azért is megy az ember, hogy hallassa a hangját, gyakorolja demokratikus jogait. ...És azért is, hogy ne csak tudja, érezze is: nincsen egyedül.

Ez az elnyomás és elszigetelés orbáni rendszerében különösen fontos.

...Meg azért is, mert immár két fiamat vihetem tüntetni. Jókat beszélgetünk; főleg Ábellel, de Jónással is egyre inkább. Ő -- másfél évesen -- még csak "nem"-et tud mondani, szó szerint. :-) De 2014 tavaszára már el fogja tudni mondani, milyen világot szeretne.

A nyakamban ülve jó a kilátás. Értük csináljuk. Ők a jövő nemzedék.