Hoffmann Pokorni érdekeiről és a szcientológusokról

Hoffmann Rózsa ma – a köznevelési törvény bizottsági tárgyalására várva – a képviselői irodaház folyosóján beszélgetve valakivel (én csak egy kávéért mentem ki, úgy hallgattam ki, akaratom ellenére…) Pokorniról beszélt egy ismeretlen hölggyel, és azt mondta „…innen fúj a szél”. Mire lefőtt a kávé (hangosan búgott a gép, nem mindent hallottam), végigmondta, hogy Pokorninak hány és hány négyzetméteres lakása(i) van(nak), milyen (az oktatásban érintett?) cégek állnak mögötte… s hát nyilván ezért „fúrja” őt.

Ezután egy 88-as emlékét is felidézte, amikor megállapodtak (a PDSz alakulásakor) valamiben ők ketten, de azt másnap Pokorni már nem volt hajlandó aláírni. „Azt hittem, amikor Fideszes lett, észhez tér…”, mondta Hoffmann Rózsa, egy pillanatra elfelejtve, pedig Pokorni az akkor még liberális Fideszhez csatlakozott.

Végül sorra vette az ellenségeket, neveket szerencsére nem hallottam, csak annyit, hogy egyikőjük „szcientológus”. Ennek az összeesküvés-elméletnek a mentális bunkerében születhetett az úgynevezett köznevelési törvény is.

„Tisztelettel és barátsággal köszöntöm a bizottság tagjait…” Hoffmann Rózsa ezzel az álszent mondattal kezdte a törvény ismertetést 10 perccel később.

Ha ezután se mond le!...