igen, lehet!

Ma a 20. kerületben kopogtattam, és tényleg szinte meghatódtam. A tavaszi kampány nosztalgiája! Vártak a jó barátok: Valéria utca! Ilona utca! Gábor utca!... :) És egész családok adták oda a kopogtatócédulát: hármasával gyűjtöttem őket! De a panaszokat is meghallgattam: elmaradó gázártámogatás, közbiztonsági problémák, goromba önkormányzati ügyintézők, a Fidesz-kormány arroganciája...

...Még van egy nap, mindenkit kérve kérünk: adja le Jávor Benedek ajánlószelvényét! Meglátjuk, hogy a kampányban bizonyítja-e, hogy ő a legjobb jelölt, de addig is: adjanak, adjatok egy esélyt, hogy bizonyíthassa, hogy indulhasson a választáson! (És a polgármester-jelöltnek, meg a helyi jelöltnek is szavazzanak bizalmat: csak annyit, hogy indulhasson...!)

Kérünk egy első esélyt!

Holnap 12-től 4-ig a 11. kerületben, fél 5-től 8-ig Pesterzsébeten kopogtatok! Mintha volna két életem! :)