Kelenföld

Kelenföld nehezebb terep! Tegnap nekem segítettek a többiek, ma én segítettem be a szomszéd körzetben. Vannak kellemes fejlemények is: ahogy múlnak a napok, egyre több elkötelezett LMP-ssel találkozni, aki már le is adta a kopogtatócéduláját. És lassan hazaérnek a nyaralásból az emberek. De sajnos a nagypártok "ajánlószelvény-porszívója" is működésbe lépett, meg szorít is az idő.

...Pár napja írtam egy idő bácsiról, most jöjjön egy idős néni. Az egyik négyemeletes panelban lakik, 85 éves, és azt mesélte: Tokajban szocdem párttikár volt az apja a két háború között. A néni most velünk szimpatizál!... "Természetesen!" Ezt ő mondta! Még vissza is kérdeztem, jól hallok-e! :) Felmerült bennem, hogy hagyni kéne a kopogtatást és inkább egy életútinterjút készíteni a nénivel. De aztán mégis továbbkopogtattam...

Szolgálati közlemény: Kedves 11. kerületiek!!! Kérjük adják le ajánlószelvényeiket, ne várjanak ránk, mert nem fogunk mindenhová eljutni! A Móriczon 4 és 7 között mindennap ott leszünk! Köszönjük!