újbudai lmp-s celebek

tegnap váratlanul megjelentem a blog.hu főoldalán, ezt kihasználva elsöprő propaganda-hadjáratba kezdek, nekiállok népszerűsíteni a 11. kerületi LMP-celebeket: itt indul az OGy-kampányból ismert "LMP-s Eszter" (index.hu/video/2010/02/18/lmp_kopogtato/). Itt indul "Vova" (Németh Vladimir) is, a "Tilos az Á" alapítója (nol.hu/archivum/archiv-496770). És Gajárszki Áron környzetmérnök: októbertől polgármester. Meg további jobbnál jobb arcok: delbudamaskepp.blog.hu/2010/08/01/ujbudai_jeloltjeink#more2191431. Én Albertfalván indulok:
Dr. Erőss Gábor, LMP-jelölt a szomszédból
XI. kerület, 12. körzet

          Lehet Más Albertfalva!
Kedves Szomszéd!
Társadalomkutató, az MTA Szociológiai Kutatóintézetének munkatársa, a parlamenti LMP-frakció szakértője, továbbá férj és apa vagyok. Kelenföldön nevelkedtem, Albertfalván, a Fehérvári úton élek családommal.
Az országgyűlési választásokon a IX-XX. kerületben voltam képviselőjelölt és bejutottam a második fordulóba; emellett részt vettem az Lehet Más a Politika oktatási programjának megalkotásában. Mostantól lakóhelyemet, Albertfalvát szeretném képviselni a XI. kerületi önkormányzatban. Aki korrupció, narancsuralom és sárdobálás helyett több játszóteret és bölcsődei, óvodai férőhelyet, családi napközit, zajvédelmet, átlátható önkormányzati gazdálkodást, a lakóépületek zöldfelújítását, gondozott parkokat és Duna-partot, közösségi tereket és helyeket, részönkormányzatot és szomszédsági kerekasztalokat szeretne Albertfalván, azt arra kérem, tiszteljen meg ajánlószelvényével – és október 3-án szavazatával is!
Ha kérdései vannak, állandó kitelepüléseinken – pl. a Móricz Zsigmond körtéren – délutánonként megtalál minket. Ha személyre szóló kérdése van, kérem e-mailben keressen meg, de lehet, hogy az Építész utcai villamosmegállóban is találkozunk!
Kérem, ajánlószelvényeiket a Fehérvári út 168-178/c, 4. em. 6. postaládájába jutassák el! Támogassák polgármesterjelöltünket Gajárszki Áron környezetmérnököt, és főpolgármester-jelöltünket, Jávor Benedeket, az Országgyűlés Fenntartható Fejlődés Bizottságának elnökét is!

Köszönöm, köszönjük bizalmukat!                                                
Dr. Erőss Gábor
06 20 422 68 61
eross.gabor@lehetmas.hu
http://drerossgabor.blog.hu/
http://delbudamaskepp.blog.hu/