vér

Ma elég drámai volt a kezdés. Egy kedves, kicsit kapatos választópolgár csúnyán elesett a standunk közelében, vérzett a szája, az orra. Voltam annyira hülye, hogy egy ideig nem hívtam mentőt (azt mondta, nem kell). Aztán kihívtam. 25 perc. A helyszínen ellátták, és bevitték a kórházba. Integetett és hálálkodott. Én meg szégyelltem magam.

Közben egy hölgy részletesen elmondta, hogy a termosztát miért, s hogyan nem működik. (Panelfelújítás: kell, több kell, de lehet más ez is!). Egy úr tökéletes magyarsággal bizonygatta, hogy ő német. Egy másik pedig Tölgyessy Pétert és Tarlós Istvánt dicsérte. Sok fiatal hozott ma (is) ajánlócédulát. És ma volt az első nap, hogy nem hangzott egyetlen rossz szó sem (úgy emlékszem!)

...újra kint leszünk, én egyszerre két helyen is! :) József Attila: fél4-től 7-ig (Spar/Lidl) és Erzsébet kb. 16h15-től 2-3 órát (Interspar)

Mindenkit szeretettel várunk!