A közigazgatás militarizálása, avagy a mamut-hazugság

Ismét úgy jött ki a lépés, hogy én szólaltam fel az LMP részéről az Országgyűlés Oktatási Bizottságának ülésén, 2 hete, amikor az új, ún. Nemzeti Együttműködési Közszolgálati Egyetem létrehozása volt a téma. Egyszer már tárgyalt erről a Ház, akkor az átmenetet, most már magát az új egyetemet foglalta törvénybe a Fidesz. Az fn.hu tudósított az ülésről, és ezt emelte ki: "Erőss Gábor az LMP részéről az egész tervet úgy jellemezte, hogy a kormány militarizálni akarja a közigazgatást azzal, hogy összevonja a katonák, a rendőrök és a közszolgák képzését." Mondtam valami ilyesmit is (s nem is ok nélkül!), de persze nem csak ezt. Ám legjobban a mamut-hazugság bánt, amiről már írtam itt. Az államtitkár nyíltan hazudott a képviselőknek a Természettudományi Múzeum sorsát illetően. Ez nem vélemény, hanem tény. Nem is cáfolták. Már a szemünk sem rebben?!