LMP-kongresszus a Balaton partján

Hétvégén újabb (sőt formálisan két újabb: szombaton és vasárnap két külön) kongresszust tartott az LMP. A dolog úgy indult, hogy "ne mindig csak pesten legyen legyen minden", a veszprémi LMP fel is ajánlotta, hogy otthont ad a tisztújító kongresszusunknak, végül a  Veszprém-megyei Balatonalmádi lett a helyszín, a művház. A helyi kéttannyelvű gimnázium kollégiumában aludtunk, korra, nemre, rangra, családi állapotra való tekintet nélkül (szinte) mindenki. Csapatépítésre kiváló alkalom egy ilyen helyszín! :) Aki nem értene az ún. "menedzsertudományok" virágnyelvén: a csapatépítés közös bulizást jelent!

Dolgoztunk is. Alapszabály-módosítás. Stb. Megvan az új választmány és egyéb grémiumaink is megújultak: lehetmas.hu/hirek/1845/megalakult-az-uj-valasztmany

Én is pályáztam, az Országos Politikai Tanács tagja szerettem volna lenni, de a 31 jelöltből 14. helyezettként... én lettem az első NEM befutó. Ahhoz képest, hogy csak 5 hónapja vagyok a párt tagja, egész jó eredmény! :)

Vasárnap este úsztam egyet a Balatonban, 18-19 fokos volt a víz. Nekem az már teljesen jó. Naplemente... Mi kell még?