folyt. köv.

Mondanám, hogy: megpihentem a fárasztó kopogtatócédula-gyűjtés után. Hogy ülök a babérjaimon. Hogy elmentem síelni. De nem: próbálom bepótolni a munkahelyi elmaradásaimat és... kicsit belebetegedtem a kampányba. Torokgyulladásom van (vagy valami hasonló). Ennek ellenére (szintén munka!) vasárnap elutazom 3 napra Belgiumba, Louvain-la-Neuve-be. Muszáj. (Így holnapután majd elsüthetem a szakállas poént/filmcímet: "ha kedd, akkor Belgium"). Egyébként Vallóniában különösen erős az ökopárt ("Ecolos"). Hozok is onnan az LMP-nek pár százalékot április 11-re :)

...Amúgy: szövögetjük közben további kampányterveinket, töretlenül.

Addig is: még egy ajánlószelvény-gyűjtési emlék. Erzsébeten, talán a Török Flórisnál mondta egy kamaszfiú (mikor megtudta, hogy a parlamentbe készülök), szó szerint: "ha majd te leszel a miniszterelnök, tolj alám egy verdát!" :) Mi nem ígérgetünk, de én ezt ott, helyben megígértem neki.